zondag 10 november 2013

Geboorte van mijn blog

Hoi allemaal!
Het begon allemaal in augustus... Ik kreeg het leuke nieuws dat ik zwanger was!
Ik ben altijd heel creatief geweest en ik heb altijd het gevoel gehad dat ik mij niet ten volle kon uiten op die manier (behalve dan in de klas! Ik ben lerares in het lager onderwijs. Momenteel in het vierde leerjaar. )
Maar toen kreeg ik een enorme 'boost'. Ik was al plannen aan het maken voor de kinderkamer, leuke ideeën aan het zoeken voor de kraamcadeautjes , geboortekaartjes enz...
Mijn doel: zoveel mogelijk eigen creaties!
Op mijn zoektocht naar ideetjes en leuke (web)winkels viel het mij op dat er heel veel in Nederland te vinden was, maar weinig in België. Ik wil daar wel op een of andere manier verandering in brengen. Hoe, dat weet ik nog niet, maar ik zie wel waar ik kom. Ik ben alvast deze blog begonnen om iedereen mee te nemen in mijn creatieve wereld. Hope you will enjoy it!

3 opmerkingen:

  1. Leuk je blog... Volgens mij gaan we gelijk op... Beide een blog, ongeveer gelijk zwanger en allebei een juffie hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk!!! Gelijkgestemde zielen... In welke omgeving woon je? Wie weet komen we elkaar wel eens tegen haha

      Verwijderen
  2. Die kans acht ik helaas niet zo groot... In de buurt van Arnhem,Nederland hihihi... Maar ach, de digitale wereld is zo groot nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen