maandag 11 november 2013

Mijn sport de komende maanden...surfen!

Een vriendin wees me er op dat niet iedereen het gezeur over zwangerschap en kindjes aan wil horen. Dat is een van de redenen waarom ik deze blog begonnen ben. Nu hoeft niemand dit , tenzij geheel vrijwillig, te aanhoren (of in dit geval lezen...) 
Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik me nog geen moment verveeld... Naast verbeterwerk en schilderwerk (en af en toe TV-hangen) vul ik de gaatjes van mijn dag op met surfen op het web. Op zoek naar leuke ideetjes, interessante koopjes, boeken enz... Het beste koopje van de moment is 'Het leuke mamaboek' van Lobke Gielkens. Dat boek heeft me aan het bloggen gezet. Een aandrader voor iedere mama / mama-to-be.
Leuke ideetjes, DIY, interessante boeken of websites, ik verzamel ze allemaal op mijn blog. Hope u will enjoy it!









6 opmerkingen: