woensdag 8 januari 2014

Give away

Nog steeds geldt mijn eerste give away! Bij 100 volgers geef ik een A3-canvasschilderij weg naar keuze (om te hebben of cadeau te doen). Ze staan al klaar om beschilderd te worden. 
Wat moet je doen?

1) Mij volgen via Bloglovin. Je maakt dubbel kans als je ook mijn pagina op facebook volgt.
2) Een berichtje nalaten met wat jij graag op je schilderij zou hebben, moest je de winnaar zijn.
3) Deze give away delen op je blog of via facebook...

Benieuwd naar wat ik al allemaal geschilderd en getekend heb? Je kan mijn werkjes bekijken op de pagina's muurschilderingen, schilderijtjes, opbergdozen en tekeningen. 






15 opmerkingen:

  1. Hallo! Ik volg je via blogspot, bloglovin', FB en ik plaatste een link op mijn blog! Ik doe graag mee aan je give away! Weet nog niet goed wat ik zou willen van tekening, maar ik geef je gauw een idee :-)
    Ik ben vandaag 6 maanden ver! Spannend hé! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Wat leuk , ik ben ook 6 maanden ver! Proficiat alvast! En leuk dat je meedoet en de link gedeeld hebt! Tot snel!

      Verwijderen
  2. Ooooooo!!! Zo mooi werk!!! Ik volg via bloglovin en wil heel graag winnen! Ik brainstorm alvast over ideetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! Zou je deze give away ook even willen delen? Groetjes!

      Verwijderen
  3. Ik volgde je al een tijdje via de blogmadammen, maar blijkbaar nog niet via bloglovin.. Vanaf n dus wel!
    Via facebook volgde ik blijkbaar wel..

    In ieder geval, ik doe graag mee, alleen moet ik nog eens heel hard nadenken :)
    je hebt wel heel wat moois! waw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik hoor het graag als je het weet. Zou je deze give away ook willen delen? Groetjes!!!!

      Verwijderen
  4. Oh, mooi! Ik doe meteen mee en plaats zo dadelijk ook een linkje op mijn eigen pagina:
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook mee :) Maar wat moeilijk om te kiezen! Zal waarschijnlijk wel iets met een prinses worden dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg via blogspot en bloglovin, heb gedeeld op facebook ook. Prachtige schilderijtjes! Brainstormen doe ik wel moest ik winnen, ze zijn allemaal fantastisch mooi

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een volger bij :-) Ik zie dat je ook zwanger bent? Proficat!
    Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn blog en ik waag natuurlijk mijn kans voor deze give-away (bij mij kan je trouwens ook iets winnen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je via blogspot, bloglovin en FB en ik doe ook graag mee met deze prachtige give-away. Niet voor mijn kinders, maar voor mijn nichtje van bijna 1,5. Op haar kamertje zal zo'n prachtig kunstwerk heel mooi staan.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen