woensdag 8 januari 2014

Stofjes en nog stofjes

Vorig weekend ben ik naar de stoffenverkoop in Kapellen geweest.
Met het oog op mijn naaicursus heb ik daar al wat leuke stofjes gekocht. En ja hoor, het is wel goedkoper. Stofjes met leuke printjes die je ook ergens anders kan vinden heb ik hier max. 10 euro / meter betaald en de voering was maar 2 euro/meter. Zeker eens de moeite om te gaan kijken...

Ik ga alvast het babyjasje van het boek Zo geknipt!  van Sanne en Riet proberen te maken. 
De patroontjes zijn al klaargemaakt en ook het kruippakje dat in Het grote Singer naaiboek staat op mijn lijstje. Die patronen heb ik ook klaargemaakt. Dat was wel wat meer werk... 
Be continued... 

Ondertussen heb ik niet stilgezeten.... Een kussensloop heb ik gemaakt en ik ben er heel blij mee.... Met flap, maar de knopen moeten er nog aangezet worden en dan pas kan ik mijn creatie laten tonen...
Maar hoe je knoopsgaten naait weet ik nog niet dus dat ga ik nog even uitzoeken... (of gewoon vragen aan iemand...) 
Ook een uilenknuffel maar daar staat de naam van mijn kleine toekomstige man op geflocked dus die kan ik zeker niet op mijn blog zetten.
Wat ik wel op mijn blog kan zetten zijn mijn volgende creaties / kadootjes die zeker in goede smaak vielen bij de gegadigden. Super... blijven we doen dus....














Geen opmerkingen:

Een reactie posten