zondag 1 december 2013

DIY: kapstokjes pimpen

In elke winkel die ik nu kom denk ik: zijn er hier spullen die ik kan gebruiken en wat kan ik er nog mee doen? Zo kwam ik in de zeeman deze leuke goedkope  kapstokjes tegen! Ja! Heb ik nodig!
Oei , roze en rood... Da's niet voor jongens hé... Nou, dan maken we ze toch gewoon voor jongens?
Ik nam mijn schildergerei boven en begon... De eerste exemplaren zijn al af.
De witte kapstokjes ben ik gewoon beginnen schilderen: sterren en uiltjes.
De roze en rode heb ik eerst met een laagje Gesso behandeld en die zijn nu groen en blauw.
Klaar om verder te beschilderen.
Jullie krijgen alvast de eerste twee gepimpte stuks te zien, de rest komt later!
In de woorden van mijn lief: van een saaie kapstok even uit de losse pols iets leuks maken!

BEFORE
 
READY TO PIMP!
 

AFTER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten