zaterdag 8 februari 2014

Opbergdoos

Tussen al het naaien, schoolwerk en al de rest heb ik toch tijd gevonden om voor een vriendin een opbergdoos te maken voor haar metekindje....
Blijkbaar een fan van 'den Antwerp' en zo gevraagd, zo gedaan....
De opbergdoos van den Antwerp ;-)




Vandaag ben ik er meteen een nieuwe gaan halen want er ligt een projectje op de loer voor mezelf deze keer. Nog 2.5 maand en dan zou mijn nieuwe kleine man in aantocht moeten zijn. En een schilder zou een schilder niet zijn moest ik nu zelf eens niets maken hé.
Voorlopig blijft het nog geheim maar zodra het mogelijk is zien jullie wat het geworden is.

Door een collega ben ik nu ook geïnspireerd om geboortedozen te gaan maken.
Ik begin bij mezelf. De bedoeling is om een mooie doos (voor kaartjes of iets anders...) te beschilderen/bewerken in de aard van het geboortekaartje.
Ik had er al eentje ooit gekocht met dat idee maar er is nooit vraag achter gekomen.
Eerst zelf eens uitproberen is dus de boodschap.

XoXo

2 opmerkingen: