zondag 17 november 2013

I got the sewing fever!

Het is zover, het heeft me te pakken!
Ook ik blijf dus niet gespaard van de naaikriebels!
Alvast een boek gekocht en een vriendin om hulp gevraagd om me te helpen met het aankopen van een goede naaimachine en om me de basis te leren...
Bij mij moet alles snel gaan dus dit lezen en stap voor stap doen is misschien geen goed idee... Maar leve Annemarie die mij het wil leren!
Heb al leuke spulletjes gezien die ik zelf wil maken en volg al enkele blogs met interessante naaitips! Ook op mijn pinterest pagina staat een nieuw bord "naaien" waar ik leuke dingen op post die ik ooit wil maken... 
Zwanger zijn heeft echt wel een nieuwe persoon van mij gemaakt.
Hopelijk kan ik snel een eigen creatie maken!

3 opmerkingen:

  1. Hihi, je bent niet alleen. Ik heb deze microbe sinds augustus ook te pakken. Heb me dan in september ook ingeschreven in een avondschool ;-) Ik heb al handtasjes van oude jeans gemaakt, speldenkussentjes, draagtassen, mutsje voor mijn 3 maand oude nichtje, ... Nu ben ik bezig met een tafeltent voor mijn neefje om in (onder) te spelen ;-) Als je raad wil, ik wil alles delen wat ik weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat maar eens weten (via facebook in een priveberichtje of zo) wanneer het je past en dan spreken we eens af!!!

    BeantwoordenVerwijderen