zaterdag 16 november 2013

Sante Boutique

Vandaag ben ik met mijn schoonzus naar de beurs 'Sante Boutique' in Antwerpen gegaan. Heel interessant voor leuke kleertjes en snufjes te spotten! Volgende week is het PETIT BAZAAR IN GENT , een beurs die nog groter is.
Voor mij was het nog meer van OOOOhhh , zie daaaaaar! en nog vele van deze uitspraken. Jammer genoeg weet ik (hopelijk) pas maandag het geslacht van mijn prutske...

Ik heb alvast enkele toffe dingen gespot! Zo was ik helemaal van fan de 100% zelfgemaakte opbergzakken, doekjes en muziekprulletjes van SANNEDOLS en vooral natuurlijk van de uiltjescollectie!  Ze maakt ze op maat ook en als je een foto stuurt van je interieur past ze de stofjes die ze gebruikt aan! CHECK!


 

 
Ook leuk was het standje van LeBeauSset , te vinden op facebook! Ze maken zelf juwelen. Echt hip! Mijn schoonzus heeft alvast een setje gekocht!

 
 
 
 
Bij vele leuke kledingstandjes heb ik een visitekaartje meegenomen.
Je kan ze allemaal bezoeken via de onderstaande links!
Maandag hoop ik echt dat ze kunnen zien wat het gaat worden want ik kan absoluut niet meer wachten tot ik eindelijk kleertjes kan kopen en de kamer kan inrichten!
Fingers crossed dus!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten