donderdag 14 november 2013

Relax, it's a beautiful day...

T-time! Me-time! 

Af en toe je even afsluiten van alle drukte rondom je heen en in je leven en tijd nemen voor jezelf. Iets wat ik zelf soms te weinig doe. Mijn hoofd ontploft dan en als ik niet meteen iets onderneem dan lukt het mij niet om van dat gejaagde gevoel af te komen.
Wel, soms moet je je verplichten! Neem een tasje lekkere thee (in Londen was er een superwinkeltje met allerlei soorten thee, zalig!) een koekje erbij en RELAX! 
Alles komt goed... Iets waar ik mezelf waarschijnlijk veel aan ga moeten herinneren vanaf de kleine spruit er is... 
Herkenbaar of niet? 



Nom Nom Nom, lekkere engelse Whittard thee. Het is instant thee dus gewoon enkele schepjes (ik doe er 1 flink schepje in want het is al zoet genoeg) in een tas en voeg er warm water bij. Of koud water en ijsblokjes op een warme zomerdag! 
Ik heb alvast 3 smaakjes gekocht tijdens mijn bezoek aan Londen! 
Wil jij ook deze lekkere thee bestellen die je zowel warm als koud kan drinken? Ik vond een webshop waar je ze HIER kan bestellen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten