woensdag 13 november 2013

Leuk metercadeau!

Nou, ik ben dit jaar op 25 april 2013 fiere meter geworden van een geweldig braaf jongetje 'Robin'. Wil nou toch lukken dat mijn uitgerekende bevallingsdatum 25 april 2014 is zeker! Dat worden dan gezamenlijke b-day-parties!
Wel, toen ik in het ziekenhuis was zei de trotse mama Vicky tegen kersverse papa Sven: "Vergeet je de tas niet aan de meters te geven?" (Jaja, Robin heeft het geluk 2 supermeters te hebben: de zus van Vicky en ik)
Ik dacht nog bij mezelf: een tas?! Waarschijnlijk een tas om uit te drinken met 'trotse meter' of 'de allerliefste meter' op. Maar nee hoor! Plots zie ik Sven verschijnen met een MEGA grote witte handtas die propvol zit met vanalles.
Euh!? (is dan je eerste reactie!)
Eerst moest ik een brief lezen (zie foto's) en ja hoor SNIK!
Daarna bekeek ik de inhoud van de handtas maar man man man , wat was dat een job! Er bleven maar spullen uitkomen. Nou, wie is hier bevallen dacht ik? Meestal is het de meter die cadeautjes koopt maar hier krijgen de meters cadeaus!!! Jippie dan maar!!
De verwenbox ligt nog veilig opgeborgen en ik hou me een massage te goed wanneer mijn buikje bijna gaat ontploffen en mijn rug nood heeft aan zachte handen. (Yes, er zit een zwangerschapsmassage in)
Kortom, een leuke verrassing voor de meter. Nu is het mijn toer om mijn metekind te verwennen! Ik had er alvast zin in...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten