zaterdag 30 november 2013

Tweedehandsspulletjes

Zelf ben ik de laatste tijd veel op zoek gegaan naar tweedehands babyspulletjes. Leuk en voordelig want sommige dingen zijn nog zo goed maar gebruik je gewoon niet meer.
Toen ik enkele medeblogsters zag die een winkeltje op instagram of pinterest hadden, dacht ik... Misschien is dat ook wel een goed idee.
Dus bij deze is mijn winkeltje op pinterest geopend met al enkele spulletjes.
Veel van die spullen zijn dingen die ik amper heb gedragen of gebruikt maar die ik toch op een of andere manier te leuk vond om weg te doen. Nu er een prutske op komst is heb ik veel meer plek nodig en ga ik dus op zoek naar allerlei spullen die weg mogen!
Kledij, hebbedingen, interieurspullen, schoenen, handtassen, noem maar op!
Kom dus regelmatig eens een kijkje nemen. Zo staan er momenteel superleuke pumps op met hoge hakken die ik nog nooit heb gedragen (enkel voor de spiegel, mijn voeten erin gepropt omdat ik toch eens een impressie wou hebben van mij met m'n pumps) voor 15 euro! Ook kleedjes van Desigual die ik weinig heb gedragen maar toch op die moment echt wou (ken je dat ook?)
 
Veel shopplezier...
 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten