vrijdag 29 november 2013

Gespot: leuke lampenkap!

Ik verander graag... Voor mij is er niets zo saai dan steeds hetzelfde te moeten doen. Waarschijnlijk herkenbaar voor alle mede-creatievelingen / wriemelkonten onder ons.
Leerkracht zijn is daarom misschien echt wel op mijn lijf geschreven.
Hoewel ik nog wel enkele dromen heb ...(Een boek schrijven én illustreren, een winkeltje van mezelf, cursus grafisch vormgever, leuke dingen naaien, nog meer dingen kunnen beschilderen enz...)  
Maar we zullen maar eerst even wennen aan het idee om mama te worden!
De rest komt later wel!
Ik heb toch wel een blanco kamertje zeker dat ik volledig naar mijn zin kan invullen voor ons jongetje dat eraan komt! Maar, wispelturig dat ik ben, ik verander nog constant van ideetjes... Misschien is een moodbord toch wel een goed idee?
Waar ik alvast wel fan van ben zijn de leuke lampenkapjes van  Cozette , superleuk en helemaal te pimpen naar je smaak. En wat nog belangrijker is: aanpasbaar aan mijn grillen! Je kan het stofje wisselen wanneer je maar wil.
Dat wordt nog even uren naar al die leuke stofjes staren en beslissen!
Hier alvast enkele leuke lampjes van haar...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten