woensdag 27 november 2013

My first stamps!

Vandaag ging ik op jacht naar stempelrubber en gutsen in Lucas Creativ, waar ik ondertussen al vaste klant ben. Ik had geluk want er was nog net 1 vel rubber. (Artemio) In de Brico kocht ik houten blokjes voor stempels die ik zeker wil bewaren. En lijm.... :-)
Ik had nog nooit met gutsen en rubber gewerkt dus wipte ik ook even binnen bij de zeer geliefde (zeker voor juffen en hun prullen) Action shop om daar wat goedkope gommetjes te kopen. Later zou blijken dat je toch beter goed naar de gommetjes kijkt in plaats van ze schattig te vinden en gewoon in je mandje te gooien want sommigen waren rond of er zat een gaatje onderaan. Anyway, enkelen kon ik zeker wel gebruiken en ik begon...




Eerst probeerde ik een hartje en een pijltje uit een klein gommetje. Check. Too easy. Ik probeerde een vogeltje en eigenlijk was het voor de eerste keer best een goed resultaat (al zeg ik het zelf). Ik kleefde er meteen een houten blokje aan zodat ik die kon bewaren. Nadien had ik een beetje teveel moed gekregen en probeerde ik meteen een hartje met daarin "love". Het resultaat is niet super, maar ook niet WaaW! Het is eigenlijk moeilijker dan je denkt. Misschien ook omdat ik het niet met het beste materiaal doe. Je moet echt met veel precisie snijden. Conclusie: blijven oefenen en niet opgeven!
Ik heb er zeker zin in gekregen en heb al leuke ideetjes. Maar voor vandaag is het even genoeg. Hier alvast mijn eerste creaties...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten