woensdag 18 december 2013

Disney fever continues...

Ik krijg steeds meer aanvragen om een opbergdoos te schilderen. Superleuk! Mijn visitekaartjes zijn ondertussen aangekomen. Joepie! Ik kreeg deze keer van een vriendin de vraag om een disneydoos te schilderen met zeker Belle en Tinkerbell. Oké, u vraagt, wij draaien. Dit was het resultaat: Belle, Tinkerbell, Kopje, Kaars en Minnie Mouse.
Ik werk tegenwoordig de dozen ook af met glitters en steentjes (indien gewenst). Mooi effect is dat!
Ook een laagje vernis kan aangebracht worden!
Er staan nog 3 naakte opbergdozen op mij te wachten: Maya de Bij, Hello Kitty en eentje voor mijn metekind, maar dat verklap ik hier natuurlijk nog niet.

Ook het naaien van de zakjes gaat steeds beter. Ondertussen heb ik het juiste formaat al gevonden! Het zullen buttons en labels worden op de zakjes, maar ik ben nog aan het rondsnuffelen waar de goedkoopste én leukste buttons te verkrijgen zijn. Suggesties zijn zeker welkom!

Zaterdag ga ik naar mijn tweede naailes.... Ik ben er nog niet uit wat ik ga maken daar...
Ik wil de lat iets hoger leggen deze keer. Nog even snuffelen op blogs, in boekjes...

Spannend spannend...







1 opmerking:

  1. Hoi Nathalie,

    Wilde je terug mailen, maar zag geen mailadres op je site, dus maar even zo...
    Ik werk alles af met de lock, maar anders zou ik inderdaad kiezen voor een
    zigzagsteek. Soms zit er op je machine ook wel een alternatieve overlocksteek, dat staat wel in de gebruiksaanwijzing, dit laatste kost wel veel garen. Een snellere oplossing is een kartelschaar, mits hij wel goed scherp is. Labels die ik meestik tussen stof maak ik zelf met transferpapier. De kartonnen labels leuk ik op met masking tape. kartonnen labels vind je bijv. bij Mamarieke.nl...
    Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag... Mail me maar!

    BeantwoordenVerwijderen