woensdag 4 december 2013

Happy Housewife

Ik ben nu niet meteen het goede voorbeeld van de ideale huisvrouw... Mijn ventje kookt (hij is meestal eerder thuis, dat is mijn geldig excuus) , we hebben een poetsvrouw (omdat ik kleine wasjes leuk vind maar grote niet...) en tjah wat kan ik nog meer zeggen? Ik werk veel!
Maar nu ik zwanger ben zal dat dan toch wel veranderen. Ik voel het ook al. Nesting of zoiets heet dat. Zeggen ze. Het kriebelt in mij om mama te worden, om een voorbeeldig vrouwtje te worden dat graag naait en verzorgt! (en ook natuurlijk  graag shopt, sport, drinkt en plezier maakt...)
Tijdens mijn zoektocht naar de ideale naaidoos (moeilijk, zeer moeilijk, teveel leuke spullen) kwam ik op deze leuke website terecht. Ja kom op, dit kan je toch niet anders dan leuk vinden!?
Je krijgt gewoon spontaan zin om te poetsen, naaien en noem maar op.
(Zouden mannen hier achter zitten? hmm...)
Ik heb alvast enkele dingen besteld.
Dit zijn alvast een paar van mijn favorieten:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten