dinsdag 10 december 2013

Verwen-jezelf-momentje!

Jippie! Vandaag is het een hoogdag qua cadeautjes voor mezelf!
Mijn naaimachine is aangekomen met de post, wat wil zeggen dat ik kan beginnen! Ik kan al niet wachten tot de kerstvakantie is aangebroken en dat ik al eens kan experimenteren.

Ook mijn bestelling van Happy Housewife is aangekomen: een leuke naaidoos en weekplanner.
Vullen die handel!




Een vriendin van me had nog allerlei spulletjes voor de baby: verzorgingskussens, hekje, hobbelpaard, racewagentje...  Die heb ik dan ook maar meteen overgekocht...
Het hobbelpaardje gaat een make-over krijgen, binnenkort te volgen op m'n blog ;-)

Ook leuk: de babykamer is geschilderd en behangen met leuk behang en een fris kleurtje.
Op 24 december komen de meubeltjes en dan kunnen we helemaal beginnen decoreren!
Spannend, echt heel spannend allemaal...
Ik denk dat mijn kleine man dit ook spannend vindt want mijn buik staat boller dan anders. Hij laat zich voelen hahaha.

Binnenkort moet ik ook nog 3 muren gaan schilderen bij 2 zwangere vriendinnen en een niet-zwangere vriendin! Ook de opbergdozen hebben goed te doen.
Er kwamen weer 3 aanvragen binnen. Joepie!
Ik weet wat te doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten