vrijdag 27 december 2013

Te koop

Toen we nog niet wisten of het een jongen of een meisje was, kregen we van mijn lieve mama enkele rompertjes. Ondertussen weten we dat het een jongen is en passen deze rompertjes uiteraard niet bij een jongen. Daarom zijn ze nu te koop aan een leuk prijsje en als je ze komt afhalen dan hoef je geen verzendingskosten te betalen! Ook is er nog steeds de leuke uil te koop die splinternieuw is maar niet bij het interieur past en nog andere spulletjes. Snuffel maar eens rond en indien je geïnteresseerd bent dan ontvang ik graag een mailtje -->  dm.nathalie@telenet.be 

Rompertje HEMA maat 74/80    €3

Rompertje HEMA maat 74/80    €3

Rompertje van de winkel Fred|&Ginger  maat 62  normale prijs €26,95  jouw prijs €20


uilenkussen normale prijs €18.95  jouw prijs €14



2 ergonomische kussens NOOIT gebruikt  Prijs overeen te komen 


Bruine hoge pumps, maat 38 (valt klein) , nooit gedragen. €15

juwelenkoffertjes per 3  €15 

2 opmerkingen:

  1. De rompertjes van de hema zie ik wel zitten :) mijn dochter heeft de bovenste in een kleiner maatje en is er zo mooi mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik zag net dat je in Gent woont. Het is misschien wat ver om ze te komen halen? Ik heb geen idee hoeveel het kost via de post maar ik zag dat jij er precies ervaring mee hebt? enig idee hoe ik de pakjes het goedkoopst kan opsturen? xxx

      Verwijderen