zondag 29 december 2013

My first give away!

Vandaag ben ik een muurschildering gaan maken in Berlare. 
Een me to you beertje dat aan het slapen is.

Me to you muurschildering

Tijd genoeg op weg naar huis dacht ik na over een give away... Ik zie dit veel bij andere bloggers en dacht dat dit misschien wel een leuke manier was om de teller van mijn volgers een beetje meer omhoog te krijgen.
Eerst dacht ik om iets te naaien, maar ik ben nog maar net begonnen dus wat zou ik iemand op deze moment kunnen bieden... Maar tijdens het schilderen kwamen er zo af en toe enkele mensen kijken en zeiden hoe leuk het was als je zo kon tekenen. Dus dacht ik.... als ik nu eens een canvasschilderijtje weggeef!?

Dus bij deze is mijn eerste give away een feit:
Als de teller van mijn volgers op 100 komt te staan geef ik een canvasschilderijtje weg (A3-formaat) met een tekening naar keuze voor de winaar.
Wat moet je doen? Mij volgen via bloglovin' , een opmerking achterlaten met wat jij graag op het schilderijtje zou zien staan én deze give-away delen op je pagina. Als je mijn facebookpagina Acryl painting, Wall painting ook liked heb je dubbel zoveel kans om te winnen en als je ook nog eens mijn volger wordt op pinterest heb je driedubbele kans om te winnen. 
Dus je weet wat je te doen staat.... :-)

Succes en prettige feestdagen!!!!! 


5 opmerkingen:

  1. Mmm... Volger was ik toch al via bloglovin en pineterst dus dat is makkelijk hihihi...nu ook facebook...
    Een schilderijtje voor op de babykamer hebben we nog nodig dus dat zou ideaal zijn hihihihi... Hoe staat het met jouw dikke buik???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Leuk dat je meedoet! Ik hoop dat het me wat volgers gaat opbrengen want het gaat redelijk moeizaam... Enige tips? Met de buik alles oké! Was jou nou ook niet zwanger?? Ben het al vergeten... Ik ben alvast de canvasdoeken vandaag gaan halen dus laten we hopen dat ik ze snel kan gebruiken!! xxxx

      Verwijderen
  2. Ik ben volger nu! Was al lang aan 't volgen maar dan nog niet officieel ;)

    Wat ik graag zou willen als schilderijtje: iets met Teigetje gezien ik daar ooit zelf een opberg/speelgoedkist over heb geschilderd en dus al jaren als thema voor de kinderkamer zie :)

    Veel succes nog met de blog & uiteraard de zwangerschap!

    Groetjes, Saar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sarah, leuk dat je nu officieel volger bent! Er zijn blijkbaar wel wat mensen die mij off the record volgen, maar voor mij is het leuker als de teller wat hoger staat, dan heb ik het gevoel dat ik voor meerdere mensen schrijf natuurlijk ;) Ik hou je op de hoogte!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen