woensdag 1 januari 2014

Dit was 2013....

Voor mij was het jaar 2013 een jaar van vele veranderingen, ontwikkelingen. Zowel op persoonlijk als op andere vlakken. Het meeste van die dingen waren positief. Uiteraard zitten er wel eens mindere dingen tussen zoals het overlijden van nonkel Charles. We denken nog veel aan je! 
Maar ik ga het nu houden bij enkele dingen die wél leuk waren: 

# Uiteraard het leuke nieuws dat we een kindje gaan krijgen. Het vervolg daarvan zal in 2014 zijn :-) 
We hadden het geluk dat we hier niet lang op hebben moeten wachten. Ik hoop ook heel erg dat enkele goede vriendinnen van mij die minder geluk hebben, ook snel dat geweldige gevoel gaan mogen meemaken. 


# Een leuke klas met toffe kids waarvan ik binnen ongeveer 8 weekjes afscheid van ga moeten nemen. Met een dubbel gevoel want het is uiteraard voor iets leuks! 


# Mijn reis naar Gran Canaria met mijn grote man... Daar hebben we een leuke tijd samen gehad en geloof het of niet, daar hebben we nog gezegd dat dit waarschijnlijk onze allerlaatste reis met z'n tweetjes zal zijn. Enkele dagen nadien werd dit bevestigd! 




# Mijn nieuwe verslaving! Naaien...  Ik kreeg de kriebels te pakken na het nieuws dat ik zwanger was. Omdat ik toch zo hou van leuke kussentjes, accesoires enz... Toen ik dan nog geboortezakjes wou is het idee geboren om het zelf te doen. Na mijn eerste naailes was het dan ook duidelijk dat de stoffenindustrie er een goede klant bij heeft... Man man man wat is dit leuk! 




# Mijn blog. Dankzij het boek van Lobke Gielkens (Het leuke mamaboek) kwam ik op het idee om er ook eentje te starten. Een van mijn dromen is later een eigen boek te schrijven, of iets anders creatief... Dus waarom niet beginnen met een blog waar ik mijn creativiteit kan opzetten? Het gaat enkel minder makkelijk dan ik dacht om volgers te krijgen. Ook al hoor ik van mensen dat ze m'n blog wel volgen, ze maken zich geen volger. 



# Daarom komen we meteen bij dit punt: mijn eerste give away! Vele mensen vinden mijn schilderijtjes wel leuk daarom dacht ik: als ik nu eens een schilderij met een tekening naar keuze weggeef? een A3 formaat, niet zo'n kleintje.... Bij 100 volgers! De schilderijtjes liggen al onbeschilderd klaar... nu nog m'n volgers ;) 


   


# In april werd ik fiere meter van Robin! Een superschattig en braaf kindje. Ik heb nog nooit zo'n rustig baby'tje gezien denk ik... En als hij mij ziet betovert hij mij met z'n leuke spontane glimlach... 




# De vele muurschilderingen en opbergdozen die ik heb mogen maken.... Een overzichtje vind je hier en hier en ook hier en tenslotte hier .








 In 2014 heb ik dan ook nog enkele dingen die ik graag zou verwezenlijken:
Een lijstje (want dat is in, heb ik gelezen ...)

# een goede mama worden 
# geboortezakjes maken
# mijn knuffeluil afwerken
# nog meer babykadokes maken
# naaicursus tot een goed einde brengen 
# nog vele muurschilderingen en opbergdozen maken 
# een professionele ontwikkeling meemaken/een samenwerking aangaan
# vele mooie momenten beleven met vrienden , familie en mijn kleine en grote man! 
# ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten