dinsdag 25 maart 2014

De laatste loodjes...

Loodjes, zeg dat wel! Ik dacht altijd dat men overdreef wanneer men zei dat de laatste maand van je zwangerschap zwaar is... Maar dat is dus ECHT WEL zo! Je raakt voor het minst buiten adem, ik geraak niet meer op mijn normale wijze (lees: spring recht ) uit mijn bed. Neen, nu moet ik eerst opzij rollen, mijn benen over de rand laten vallen en zo uit het bed sukkelen... Wel grappig hoor. We klagen niet, het is eens iets anders! De eetlust is ook fel geminderd. Ik zag net een prent met hoe mijn ingewanden er nu bijliggen... Ik kan zeggen: they are ALL OVER THE PLACE!  Mijn maag is zo hard samengeperst dat ik 's avonds even moet bekomen van het avondeten.... En tenslotte als ik wandel (meer dan 1km gaat niet goed meer) heb ik het gevoel dat mijn kleine ventje er ten allen tijde kan uitvallen. (Wat gelukkig niet kan)

Niet alleen lichamelijk zijn het de laatste loodjes, ook organisatorisch! De suikerbonen zijn allemaal klaar. De kadootjes voor de kids die op bezoek komen zijn bijna klaar en nu ben ik bezig aan een geboortepaneel. Een geboortedoos heb ik ook gemaakt waar ik de kaartjes van het bezoek ga ik bewaren. De naam staat ook al klaar ik de kamer (kartonnen letters met stof bekleed).
En tenslotte een opbergkist uiteraard....  Maar dat kan ik allemaal nog niet laten zien.
Er moet nog iets geheim blijven tot aan die grote spannende dag dat waarschijnlijk de meest bijzondere dag is van je hele leven...

Maar ik kan wel nog eens wat foto's uit de oude doos halen van vorige werkjes.
Ook mijn belofte blijft gelden van mijn GIVE AWAY: de moment dat ik aan 100 volgers zit, geef ik 2 schilderijen weg... Je mag zelf kiezen wat er op komt. Ideaal als kraamkadootje of verjaardagskadootje.

XoXoXo





10 opmerkingen:

  1. Succes met je laatste loodjes, zo herkenbaar... Maar trust me, her is het allemaal waard! Zit nu heerlijk met mijn vier weken oude schatje te genieten en ben alle ellende van de zwangerschap allang weer vergeten hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waaw proficiat! 4 weken! Ook spannend hé , allemaal nieuw!

      Verwijderen
  2. Idd, het is het allemaal waard. Ik had een ***zwangerschap en dito bevalling (met veel complicaties) maar het geschenk dat je in ruil krijgt is alle last waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die laatste loodjes, het is bij mij ondertussen al 5 jaar geleden :-) maar van zodra je je kleine wondertje in je armen hebt ben je ze zo weer vergeten!
    Wat een mooie dingen maak jij zeg, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-) En ik kijk er al naar uit om dat kleine ding te zien hihi

      Verwijderen
  4. succes!! Het uit bed rollen zal je nog lang mee lachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk! Ga je volgen via bloglovin.
    Kom gerust ook eens op mijn blog "piepen" voor inspiratie.
    Pfft, de laatste loodjes.....ik weet nog goed hoe ik me toen voelde, ondanks dat onze jongste inmiddels al weer 11 jaar is.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen