woensdag 19 maart 2014

Nieuwe naam voor mijn blog: Bizzie!Bee!

Ik was al heel lang aan het broeden op een leuke naam voor mijn blog. 
Het moest iets zijn dat mij omschreef of iets met mijn naam. Mijn naam was al geen optie want een leuke woordspeling met mijn naam vond ik niet...
De laatste tijd heb ik ondervonden dat ik altijd wel iets aan het doen ben. Massa's hobby's , job als leerkracht, binnenkort mama, sporten, ....

Daarom ... BizzieBee!

Wat vinden jullie ervan? Ideetjes? Suggesties? 
Ik wacht nog met het aanpassen van mijn URL tot ik wat gewend ben aan deze naam en afwachtend op reacties... 

XoXoX


5 opmerkingen:

  1. Leuk! Hoe verander je die? Zonder een nieuwe account aan te maken? Alles goed met de zwangerschap?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Gewoon bij instellingen :-) Met de zwangerschap alles oké als ik voldoende rust :-) Ik neem op de moment weeënremmers. En bij jou?

      Verwijderen