dinsdag 4 maart 2014

Over nestdrang gesproken...

Zwanger zijn doet toch iets met je... Heel veel!  Ik ben nu in het laatste trimester en heb ongelooflijk veel last van opruimeritis. Alles moet opgeruimd worden, dingen die ik niet meer wil moeten weg, kasten moeten uitgekuist worden en alles moet klaar zijn voor de grote dag... Herkenbaar? Waarschijnlijk wel ;-)

Te veel energie maar te weinig mogelijkheden...Ik mag namelijk niet te druk doen van de gynea. Last te veel harde buiken. Ik moet dan ook enkele uurtjes per dag verplicht liggen. Zo moeilijk! Ik ben echt geen persoon om zo heel de tijd te liggen... Maar mijn lichaam roept me vaak tot de orde want meer dan 5 minuten wandelen gaat al vaak niet meer, pijn in mijn rug doet me gewoon stoppen met eender wat en ook mijn lief ventje is streng en roept me tot de orde! 
Als ik dan uiteindelijk ga liggen krijg ik nog wat stompjes van kleine man daar in die buik...
Hij moet er tenslotte toch nog zeker 8 weken in blijven zitten....

We zullen dan maar luisteren naar de bazen ...
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten