woensdag 12 maart 2014

Nog 7 weken...

Nog zeven weken te gaan als alles volgens de planning gaat... Superspannend! 
Je was vorige week al 42cm en woog al 2,2kg. Een flink bazeke zoals ze zeggen... 
Soms maak je me wel even bang hoor. Zoals afgelopen weekend... Hevige krampen in mijn onderbuik zorgden ervoor dat, ik behalve op mijn linkerzij liggen, niet anders meer kon doen. Stappen was een hel, zitten ook... We besloten dan maar om naar de dokter te gaan en die verwees ons meteen dor naar de spoed. Daar bleek ik al contracties te hebben, teveel en er zaten ook witte bloedcellen in mijn urine wat wijst op een infectie! Na een nachtje ziekenhuis , weeënremmers en een blaasspoeling mocht ik naar huis. Boodschap: remmers blijven nemen en véél rusten...

Rusten, als er nu 1 ding is dat jouw mama niet kan dan is het dat wel! Ik heb altijd wel iets te doen... 
Maar... het is nu nog te vroeg dus blijf nog maar zitten. Mama zal wel rusten dan :-)

Je hebt alvast al 1 ding gemeen met mij: jij kan ook niet stilzitten :-)  Als je slaapt ben je braaf maar als je wakker bent dan hou je een hele volksverhuis in mijn buik. Maar geen probleem hoor, dan weet ik alvast dat alles in orde is! Het is fijn om je te voelen. Je hebt ook vaak de hik. Zo schattig! 

Zo raar dat ik een levend wezentje in mijn buik heb... 
Ik kijk uit , en je papa ook, naar de moment dat we je kunnen vasthouden. 
Hoe ga je eruit zien? Ga je veel haar hebben? Of niet? Mijn ogen of die van de papa? 
Je hebt alvast de lipjes van je papa, dat weet ik zeker! 

Nou, we wachten in spanning af...
Blijf maar lekker zitten en tot binnenkort!!!

XoXo

2 opmerkingen:

  1. Rusten is idd DE boodschap! Spannend hé, die laatste weken! Hier nog 4! Misschien 5... Alle voorbereidingen zijn een feit! Het is echt super spannend! Hou je goed! Grtjs!!

    BeantwoordenVerwijderen